Motor | 1,8 20V turbo / 132 kW RS | 1,9 SDI / 50 kW | 1,9 TDI / 66 kW | [1,9 TDI PD / 74 kW] |
charakteristika | zážehový, přeplňovaný, vodou chlazený řadový motor, 2x OHC 5 ventilů na válec, variabilní časování ventilů, uložený vpředu napříč | vznětový, vodou chlazený řadový motor, OHC, s o přímým vstřikem paliva, uložený vpředu napříč | vznětový, přeplňovaný vodou chlazený řadový motor, OHC, s o přímým vstřikem paliva, uložený vpředu napříč | vznětový přeplňovaný motor s nastavitelnou geometrií lopatek, vysokotlaké vstřikování paliva Pumpe-Düse, OHC, uložený vpředu napříč |
počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 |
zdvihový objem [cm3] | 1781 | 1896 | 1896 | 1896 |
Vrtání × zdvih [mm] | 81,0 x 86,4 | 79,5 x 95,5 | 79,5 x 95,5 | 79,5 x 95,5 |
Max. výkon [kW/min-1] | 132 / 5700 | 50 / 4200 | 66 / 4000 | 74 / 4000 |
Max. točivý moment [Nm/min-1] | 235 / 1900 - 5000 | 133 / 2200 - 1600 | 210 / 1900 | 240 / 1800 - 240 |
Kompresní poměr | 9,5 : 1 | |||
Exhalační norma | EU 4 | EU 3 | EU 3 | [EU 3] |
Palivo | bezolovnatý benzin, okt. č. 98 (95*) |
motorová nafta, catenové č. 49, bionafta, cet. č. min. 49 | motorová nafta, catenové č. 49, bionafta, cet. č. min. 49 | motorová nafta, catenové č. 49, bionafta, cet. č. min. 49 |
Provozní vlastnosti L I F T B A C K |
||||
Max. rychlost [km/h] | 235 | 163 | 182 (176) | [184] |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 7,9 | 19,2 | 13,0 (15,0) | [13,4] |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 10,8 | 7,0 | 6,6 (8,9) | [8,2] |
mimo město (l/100 km) | 6,4 | 4,3 | 4,2 (4,8) | [5,0] |
kombinovaná (l/100 km) | 8,0 | 5,2 | 5,0 (6,3) | [6,2] |
Emise CO2 [g/km] | 192 | 140 | 135 (170) | [167] |
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,8 | 10,8 | 10,8 | [10,8] |
Provozní vlastnosti C O M B I |
||||
Max. rychlost [km/h] | 231 | 163 | 182 (176) [173] | [184] |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 8,0 | 19,4 | 13,3 (15,2) [15,2] | [13,4] |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 10,8 | 7,0 | 6,6 (8,9) [7,3] | [8,2] |
mimo město (l/100 km) | 6,4 | 4,3 | 4,2 (4,8) [4,9] | [5,0] |
kombinovaná (l/100 km) | 8,0 | 5,2 | 5,0 (6,3) [5,8] | [6,2] |
Emise CO2 [g/km] | 192 | 140 | 135 (170) [?] | [167] |
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,8 | 10,8 | 10,8 | [10,8] |
Pohon | ||||
Druh | pohon předních kol | pohon předních kol | pohon předních kol [4 x 4] | [4 x 4] |
Spojka | hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová, (funkci spojky plní hydrodynamický momentový měnič), [Haldex spojka mezi přední a zadní nápravou] |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová [Haldex spojka mezi přední a zadní nápravou] |
Převodovka | mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná, (automatická 4 stupňová s možností manuálního řazení Fuzzy Logic) |
mechanická 6 stupňová, plně synchronizovaná |
Hmotnosti L I F T B A C K |
||||
Pohotovostní [kg] | 1325 | 1255 | 1270 (1300) | [1385] |
Užitečná [kg] | 485 | 575 | 585 | [550] |
Celková [kg] | 1810 | 1830 | 1855 (1885) | [1935] |
Max. zatížení střechy [kg] | 75 | 75 | 75 | [75] |
Nebržděný přívěs [kg] | 500 | 500 | 500 | [500] |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 1300 | 850 | 1300 | [1500] |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 60 | 50 | 60 | [65] |
Hmotnosti C O M B I |
||||
Pohotovostní [kg] | 1340 | 1270 | 1285 (1315) [1418] | [1400] |
Užitečná [kg] | 485 | 580 | 590 [532] | [550] |
Celková [kg] | 1825 | 1850 | 1875 (1905) [1950] | [1950] |
Max. zatížení střechy [kg] | 75 | 75 | 75 | [75] |
Nebržděný přívěs [kg] | 500 | 500 | 500 | [500] |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 1300 | 850 | 1300 [1200] | [1500] |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 60 | 50 | 60 | [65] |
Karoserie | ||||
L I F T B A C K | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, liftback, plně pozinkovaná | |||
C O M B I | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, combi, plně pozinkovaná | |||
součinitel odporu vzduchu cw | LX, GLX, SLX 0,31 classic 0,30 ambiante, elegance L & K 0,31, [4 x 4 0,32] | |||
Podvozek | sportovní provedení | |||
Přední náprava | typu MC Pherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem | |||
Zadní náprava | kliková s vlečnými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem [víceprvková] | |||
Brzdy | kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem, na přání ABS | |||
brzdy vpředu | kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími třmeny | |||
brzdy vzadu | kotoučové | kotoučové bubnové se dvěma samostavitelnými čelistmi | ||
parkovací brzda | ruční mechanická na zadní kola | |||
Řízení | hřebenové s posilovačem | |||
Kola | 6,5J x 16" , 6,5J x 17" | LX classic 6,0J x 14" SLX, GLX, ambiante, elegance 6,0J x 15" L & K 6,5J x 16" | ||
Pneumatiky | 205 / 55 R16 , 205 / 55 R17 | LX classic 175 / 80 R14 SLX, GLX, ambiante elegance 195 / 65 R15 L & K 205 / 55 R16 | ||
Náplně | ||||
Objem palivové nádrže [l] | 55 - rezerva 7 [63 - rezerva 8] | |||
* při použití benzínu s nižším okt. číslem může dojít k mírnému snížení výkonu
spotřeba paliva platí pro vozy se základní výbavou, stejně tak údaje o hmotnostech se mohou lišit v závislosti na výbavě vozu
** při pohotovostní hmotnosti
( ) údaje pro automatickou převodovku
[ ] údaje pro 4 x 4
# údaje pro faceliftový vůz od modelového roku 2001