Škoda 105, 120, 125, 130, 135, 136: technické údaje

další »

Motor Š 742.10
105 S, L, GL, SP 
Š 742.12
120 S, L, GL, LE 
Š 742.12 X
120 LX,LS,GLS, Garde, Rapid 
Š 742.13
130 L, GL, Rapid 130
charakteristika zážehový, vodou chlazený řadový čtyřválec, OHV 8 ventilů, uložený vzadu napříč, celohliníkový, příprava směsi v karburátoru se sytičem
počet válců 4 4 4 4
zdvihový objem [cm3] 1046 1147 1147 1289
Vrtání × zdvih [mm] 68 x 72 72 x 72 72 x 72 75,5 / 72
Max. výkon [kW/min-1] 33,1 / 4800 36,7 / 5000 40,5 / 5200 43 / 5000
Max. točivý moment [Nm/min-1] 72,8 / 3000 82 / 3000 85,5 / 3250 97 / 2850
Kompresní poměr 8,5 : 1 8,5 : 1 9,5 : 1 9,7 : 1
Exhalační norma        
Palivo olovnatý benzin okt. č. 90 olovnatý benzin okt. č. 90 olovnatý benzin okt. č. 95 olovnatý benzin okt. č. 95
         
Provozní vlastnosti        
Max. rychlost [km/h] 130 140 150  Garde, Rapid 153 150
Zrychlení 0-100 km/h [s] 24 20 18 17
Spotřeba (dle metodiky EHK)        
  při 90 km/h (l/100 km) 6,3 6,4 5,8 - 6,5 5,8
  při 120 km/h (l/100 km)   9,2 8,8 - 9,2 8,2
  ve městě (l/100 km) 8,1 9 8,9 8,9
Emise CO2 [g/km]        
Vnější průměr zatáčení[m]        
         
Pohon        
Druh zadních kol zadních kol zadních kol zadních kol
Spojka přítlačný kotouč s vinutými pružinami ø(180 mm)
od října 1984: přítlačný kotouč s talířovou pružinou ø(190 mm)
přítlačný kotouč s vinutými pružinami ø(180 mm)
od srpna 1984: přítlačný kotouč s talířovou pružinou ø(190 mm)
talířová ø180mm;
do září 84: přítlačný kotouč s vin. pružinami ø(180 mm);
od října 84:přítlačný kotouč s talířovou pružinou ø(190 mm)
přítlačný kotouč s talířovou pružinou ø(190 mm)
Převodovka mechanická 4 stupňová
s přímým řazením, plně synchronizovaná, stálý převod 4,22
mechanická 4 stupňová (vozy 125 5 stupňová)
s přímým řazením, plně synchronizovaná, stálý převod 4,22  L: 3,9
mechanická 4 stupňová (od srpna 1984 5 stupňová)
s přímým řazením, plně synchronizovaná, stálý převod 4,22
mechanická 5 stupňová 5
s přímým řazením, plně synchronizovaná, stálý převod 3,9
         
Hmotnosti        
Pohotovostní [kg] S, L: 855  GL: 890  SP: 865 S: 855  L, LE: 875  GL: 890 LX, LS 885  GLS 840 
Garde 915  Rapid 890
L: 885  GL: 890
Užitečná [kg] S, L, GL: 400  SP: 390 400 400  Garde, Rapid: 390 400
Celková [kg] S, L, SP: 1255  GL: 1290 S: 1255 L, LE: 1275  GL: 1290 LX, LS 1285 GLS, Garde 1265 Rapid 1290 L: 1285  GL:1290
Max. zatížení střechy [kg]        
Nebržděný přívěs [kg] 400 400 400 400
Bržděný přívěs [kg] 600 700 700 750
Svislé zatížení taž. zař. [kg]        
         
Karoserie Celokovová, samonosná, uzavřená, tříprostorová, čtyřdvéřové sedan SP: servisní vůz, dvoumístný
Garde, Rapid dvoudvéřové kupé
součinitel odporu vzduchu cw  
         
Podvozek        
Přední náprava lichoběžníkové polonápravy s neodvislým odpérováním kol, s vinutými pružinami, s kapalinovými teleskopickými tlumiči, se stabilizátorem
Zadní náprava kyvadlová
neodvislé odpérovaní kol vinutými pružinami s kapalinovými teleskopickými tlumiči
s vlečnými rameny   120 GLS, 120 LS: kyvadlová
neodvislé odpérovaní kol vinutými pružinami s kapalinovými teleskopickými tlumiči
Brzdy kapalinová, dvouokruhové, na všechna kola
  brzdy vpředu kotoučové
  brzdy vzadu bubnové
  parkovací brzda ruční mechanická na zadní kola
Řízení přímé, šroubem a maticí;
od září 1985 hřebenové
přímé, šroubem a maticí;
od srpna 1985 hřebenové
přímé, šroubem a maticí;
od srpna 1985 hřebenové
hřebenové
Kola        
Pneumatiky        
         
Náplně        
Objem palivové nádrže [l]  
         


další »

Š 105 - 136   Rozměry


 
 
  na začátek stránky  

Poslední úprava: 21. 12. 2010 TOPlist
© Pavel PS 2005 - 2017