Motor | 1,0 / 37 kW | 1,2 HTP / 40 kW | 1,4 / 44 kW | 1,2 HTP / 47 kW |
charakteristika | zážehový, vodou chlazený řadový čtyřválec, OHV, dva ventily na válec, uložený vpředu napříč | zážehový, vodou chlazený řadový motor, OHC, dva ventily na válec, uložený vpředu napříč | zážehový, vodou chlazený řadový motor, OHV, uložený vpředu napříč | zážehový, vodou chlazený řadový motor, OHC, čtyři ventily na válec, uložený vpředu napříč |
počet válců | 4 | 3 | 4 | 3 |
zdvihový objem [cm3] | 997 | 1198 | 1397 | 1198 |
Vrtání × zdvih [mm] | 72,0 x 61,2 | 76,5 x 86,9 | 75,5 x 78,0 | 76,5 x 86,9 |
Max. výkon [kW/min-1] | 37 / 5000 | 40 / 4750 | 44 / 4500 | 47 / 5400 |
Max. točivý moment [Nm/min-1] | 84 / 2750 | 106 / 3000 | 118 / 2600 | 112 / 3000 |
Kompresní poměr | 10,0 : 1 | 10,3 : 1 | 10,0 : 1 | 10,5 : 1 |
Exhalační norma | EU2, EU 4 | EU 4 | EU2 / EU 4 | EU 4 |
Palivo | bezolovnatý benzin, okt. č. 95 (91*) |
bezolovnatý benzin, okt. č. 95 (91*) |
bezolovnatý benzin, okt. č. 95 (91*) |
bezolovnatý benzin, okt. č. 95 (91*) |
Provozní vlastnosti H A T C H B A C K |
||||
Max. rychlost [km/h] | 148 | 151 | 157 | 160 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 20,9 | 18,4 | 16,5 | 15,9 |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 8,8 | 7,7 | 9,4-9,6 / 9,6-9,8 | 7,6 |
mimo město (l/100 km) | 5,4 | 4,8 | 5,5-5,6 | 5,1 |
kombinovaná (l/100 km) | 6,6 | 5,9 | 6,9-7,1 / 7,0-7,2 | 5,9 |
Emise CO2 [g/km] | 158 | 142 | 166-170 / 168-173 | 142 |
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,48 | 10,48 | 10,48 | 10,48 |
Provozní vlastnosti C O M B I |
||||
Max. rychlost [km/h] | - | - | - | 162 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | - | - | - | 16,3 |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | - | - | - | 7,6 |
mimo město (l/100 km) | - | - | - | 5,1 |
kombinovaná (l/100 km) | - | - | - | 5,9 |
Emise CO2 [g/km] | - | - | - | 142 |
Vnější průměr zatáčení[m] | - | - | - | 10,48 |
Provozní vlastnosti S E D A N |
||||
Max. rychlost [km/h] | - | - | - | 160 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | - | - | - | 16,3 |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | - | - | - | 7,6 |
mimo město (l/100 km) | - | - | - | 5,1 |
kombinovaná (l/100 km) | - | - | - | 5,9 |
Emise CO2 [g/km] | - | - | - | 142 |
Vnější průměr zatáčení[m] | - | - | - | 10,48 |
Pohon | ||||
Druh | pohon předních kol | pohon předních kol | pohon předních kol | pohon předních kol |
Spojka | hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
Převodovka | mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová, plně synchronizovaná |
Hmotnosti H A T C H B A C K |
||||
Pohotovostní [kg] | 1036 | 1045 [1010] | 1065-1155 | 1050 |
Užitečná [kg] | 465 | 515 [505] | 515-425 | 515 |
Celková [kg] | 1501 | 1560 [1515] | 1580 | 1565 |
Max. zatížení střechy [kg] | 75 | 75 | 75 | 75 |
Nebržděný přívěs [kg] | 400 | 450 | 450 | 450 |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 400 | 800 | 800 | 800 |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 50 | 50 | 50 | 50 |
Hmotnosti C O M B I |
||||
Pohotovostní [kg] | - | - | - | 1090 |
Užitečná [kg] | - | - | - | 515 |
Celková [kg] | - | - | - | 1605 |
Max. zatížení střechy [kg] | - | - | - | 75 |
Nebržděný přívěs [kg] | - | - | - | 450 |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | - | - | - | 750 |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | - | - | - | 50 |
Hmotnosti S E D A N |
||||
Pohotovostní [kg] | - | - | - | 1085 |
Užitečná [kg] | - | - | - | 515 |
Celková [kg] | - | - | - | 1600 |
Max. zatížení střechy [kg] | - | - | - | 75 |
Nebržděný přívěs [kg] | - | - | - | 750 |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | - | - | - | 750 |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | - | - | - | 50 |
Karoserie | ||||
H A T C H B A C K | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, hatchback, plně pozinkovaná | |||
C O M B I | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, combi, plně pozinkovaná | |||
S E D A N | samonosná, ocelová, čtyřdvéřová, pětimístná, tříprostorová, sedan, plně pozinkovaná | |||
součinitel odporu vzduchu cw | 0,32 | 0,33 [0,32] COMBI 0,30 SEDAN 0,32 | ||
Podvozek | ||||
Přední náprava | typu MC Pherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem | |||
Zadní náprava | kliková s vlečnými rameny | |||
Brzdy | kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem, na přání ABS | |||
brzdy vpředu | kotoučové s jednopístovými plovoucími třmeny a vnitřní ventilací | |||
brzdy vzadu | bubnové se dvěma samostavitelnými čelistmi | |||
parkovací brzda | ruční mechanická na zadní kola | |||
Řízení | hřebenové přímičinné | hřebenové přímičinné s posilovačem [1,2 HTP / 40 kW s koly 13 " bez posilovace] | ||
Kola | junior 5,5J x 13" | junior 5,5J x 13", classic 5,0J x 14", ambiante, elegance 6,0J x 14" | ||
Pneumatiky | junior 155 / 80 R13 | junior 155 / 80 R13, classic 165 / 70 R13, ambiante, elegance 185 / 60 R 14 | ||
Náplně | ||||
Objem palivové nádrže [l] | 45 (rezerva 5 l) | |||
* při použití benzínu s nižším okt. číslem může dojít k mírnému snížení výkonu
spotřeba paliva platí pro vozy se základní výbavou, stejně tak údaje o hmotnostech se mohou lišit v závislosti na výbavě vozu
** při pohotovostní hmotnosti
*** závisí na rozměrech kol
( ) údaje pro automatickou převodovku
[ ] pro vozy s 13" koly