Motor | 135i / 40 kW | 136i / 50 kW | 1,3 MPI / 40 kW | 1,3 MPI / 50 kW |
charakteristika | zážehový, vodou chlazený řadový čtyřválec, OHV, uložený vpředu napříč, třícestný řízený katalyzátor, nepřímé jednobodové vstřikování paliva Bosch Monomotronic, elektronické bezdotykové zapalování | zážehový, vodou chlazený řadový čtyřválec, OHV, uložený vpředu napříč, třícestný řízený katalyzátor, elektronické vícebodové vstřikování paliva Siemens 2P, elektronické bezdotykové zapalování (od modelového roku 97) | ||
počet válců | 4 | 4 | 4 | 4 |
zdvihový objem [cm3] | 1289 | 1289 | 1289 | 1289 |
Vrtání × zdvih [mm] | 75,5 x 72,0 | 75,5 x 72,0 | 75,5 x 72,0 | 75,5 x 72,0 |
Max. výkon [kW/min-1] | 40 / 5000 | 50 / 5500 | 40 / 4500 | 50 / 5000 |
Max. točivý moment [Nm/min-1] | 94 / 3250 | 100 / 3750 | 95 / 2500 | 106 / 2600 |
Kompresní poměr | 8,8 :1 | 9,7 : 1 | 9,5 : 1 | 10 :1 |
Exhalační norma | ||||
Palivo | bezolovnatý benzin, okt. č. 91 |
bezolovnatý benzin, okt. č. 95 |
bezolovnatý benzin, okt. č. 91 |
bezolovnatý benzin, okt. č. 95 |
Provozní vlastnosti H A T C H B A C K |
||||
Max. rychlost [km/h] | 140 | 145 | 151 | 162 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 18 | 16 | 15,5 | 13,5 |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 8,8 | 5,1 | ||
mimo město (l/100 km) | 5,0 | 9,3 | ||
kombinovaná (l/100 km) | 6,4 | 6,7 | ||
Spotřeba (dle metodiky EHK) | ||||
při 90 km/h | 5,7 | 5,3 | 4,9 | 5,0 |
při 120 km/h | 7,6 | 7,3 | 7,3 | 7,3 |
ve městě | 8,1 | 8,0 | 8,0 | 8,1 |
průměrná (Euromix) | 7,1 | 609 | 6,7 | 6,8 |
Emise CO2 [g/km] | ||||
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,5 | 10,5 | 10,5 | 10,5 |
Provozní vlastnosti C O M B I |
||||
Max. rychlost [km/h] | 140 | 145 | 151 | 162 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 19 | 17 | 16,5 | 14 |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 8,8 | 5,1 | ||
mimo město (l/100 km) | 5,0 | 9,3 | ||
kombinovaná (l/100 km) | 6,4 | 6,7 | ||
Spotřeba (dle metodiky EHK) | ||||
při 90 km/h | 5,7 | 5,4 | ||
při 120 km/h | 7,6 | 7,3 | 7,3 | 7,3 |
ve městě | 8,1 | 8,0 | 8,0 | 8,1 |
průměrná (Euromix) | 7,1 | 609 | 6,7 | 6,8 |
Emise CO2 [g/km] | ||||
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,5 | 10,5 | 10,5 | 10,5 |
Pohon | ||||
Druh | pohon předních kol | pohon předních kol | pohon předních kol | pohon předních kol |
Spojka | suchá jednokotoučová, mechanicky ovládaná | suchá jednokotoučová, mechanicky ovládaná | suchá jednokotoučová, mechanicky ovládaná | suchá jednokotoučová, mechanicky ovládaná |
Převodovka | mechanická 5 stupňová s přímým řazením, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová s přímým řazením, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová s přímým řazením, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová s přímým řazením, plně synchronizovaná |
Hmotnosti H A T C H B A C K |
||||
Pohotovostní [kg] | 925 - 975 | 925 - 975 | 935 - 985 | 935 - 985 |
Užitečná [kg] | 485 - 430 | 485 - 430 | 485 - 430 | 485 - 430 |
Celková [kg] | 1450 | 1450 | 1450 | 1450 |
Max. zatížení střechy [kg] | 50 | 50 | 50 | 50 |
Nebržděný přívěs [kg] | 400 | 400 | 400 | 400 |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 1000 | 1000 | 700 | 900 |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 50 | 50 | 50 | 50 |
Hmotnosti C O M B I |
||||
Pohotovostní [kg] | 960 - 1025 | 970 - 1025 | 975 - 1025 | 975 - 1025 |
Užitečná [kg] | 485 - 430 | 485 - 430 | 485 - 430 | 485 - 430 |
Celková [kg] | 1490 | 1490 | 1490 | 1490 |
Max. zatížení střechy [kg] | 50 | 50 | 50 | 50 |
Nebržděný přívěs [kg] | 400 | 400 | 400 | 400 |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 1000 | 1000 | 700 | 900 |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 50 | 50 | 50 | 50 |
Karoserie | ||||
H A T C H B A C K | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, hatchback, s protikorozní ochranou | |||
C O M B I | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, combi, s protikorozní ochranou | |||
P I C K U P | samonosná, ocelová, dvoudvéřová, dvoumístná, účelová s oddělenou odkrytou (zakrytou) ložnou plochou, s protikorozní ochranou | |||
V A N P L U S | samonosná, ocelová, pětidvéřová, dvoumístná, dvouprostorová, VAN PLUS zvýšená, účelová s oddělenou ložnou plochou, s protikorozní ochranou | |||
součinitel odporu vzduchu cw | 0,345 COMBI 0,355 | |||
Podvozek | ||||
Přední náprava | typu MC Pherson se spodními trojúhelníkovými rameny, u 1,6 MPI s 1,9 D s příčným zkrutným stabilizátorem | |||
Zadní náprava | kliková s vlečnými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem COMBI bez stabilizátoru | |||
Brzdy | kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem, na přání ABS | |||
brzdy vpředu | kotoučové s jednopístovými plovoucími třmeny | |||
brzdy vzadu | bubnové se dvěma samostavitelnými čelistmi | |||
parkovací brzda | ruční mechanická na zadní kola | |||
Řízení | hřebenové přímočinné (na přání s hydraulickým posilovačem, u 1,9D sériově) | |||
Kola | 4,5 J x 13" (na přání 5,5 J x 13", 5,5 J x 14") | |||
Pneumatiky | 165 / 70 R13 (na přání 175 / 60 R14) | |||
Náplně | ||||
Objem palivové nádrže [l] | 42 l | |||
* při použití benzínu s nižším okt. číslem může dojít k mírnému snížení výkonu
spotřeba paliva platí pro vozy se základní výbavou, stejně tak údaje o hmotnostech se mohou lišit v závislosti
na výbavě vozu
** při pohotovostní hmotnosti
( ) údaje platí pro COMBI