Poslední vteřiny z reklamy Škody Auto: simply clever
(avi, 78 kB)
Mimochodem, heslo "simply clever" pochází z angličtiny a znamená "jednoduše chytrá". Tento slogan používá Škoda ve své celoevropské reklamní kampani od roku 2003.
Sestřih rallye vozů Škoda Motorsport
(wmv, 1:09 min, 5,4 MB).
Felicia Kit Car, Octavia WRC, Fabia WRC.
Dobový záznam závodu ze začátku 20. století
(avi, 0:28 min, 2,1 MB).
Laurin & Klement
reklamní jingle "Škoda Simply Clever", verze s hlasem (mp3, 55 kB)
reklamní jingle "Škoda Simply Clever", verze bez hlasu (mp3, 41 kB)
Od uvedení modelu Fabia používá továrna pro reklamní spoty speciálně vytvořené skladby, charakterizující dané auto:
Moje Power Pointí
prezentace na téma historie Škoda Auto, určeno pouze pro vlastní potřebu a jen pro čtení
(pps, 1291 kB)
uložení na harddisk: klikněte pravým tlačítkem a "uložit cíl jako..."
Škodovácké kurzory šíp PS a animovaný znak.
Na Octavii v roce 1996 se poprvé objevilo jméno modelu psané originálním písmen, podle prospektů ve stylu české kubistické školy. Font se v různých obměnách používal i na Feliciích (od modelového roku 98), Fabiích, Superbech a nových Octaviích. Roomster a nová Fabia mají již název psaný jinak, trochu škoda, že se Škoda nedrží této tradice. Uvidíme, jakým písmen bude psát názvy svých modelů nadále. Zde si můžete stáhnout font velmi podobný tomu z octavií. Písmo je true type, buhužel bez české diakritiky.