Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz

Škoda 1000 MB, 1100 MB / MBG / MBX, 100, 110, 110 R: technické údaje

Motor 1000 MB, de luxe 1100 MB, MBG, MBX 100, 100 L 110 L, 110 LS, 110 R
charakteristika zážehový, vodou chlazený řadový čtyřválec, OHV 8 ventilů, uložený vzadu napříč, celohliníkový, příprava směsi v karburátoru se sytičem (MBG a MBX 2 karburátory)
počet válců 4 4 4 4
zdvihový objem [cm3] 988 1107 988 1107
Vrtání × zdvih [mm] 68 x 68 72 x 68 68 x 68 72 x 68
Max. výkon [kW/min-1] * 30,9 / 4650, 35,3 / 4750
MBG: 38,2 / 5200
38,2 / 5200 35,3 / 4750 L: 39 / 5000 
LS, R: 45,6 (DIN: 35.3kW) / 5000
Max. točivý moment [Nm/min-1] * 68,5 /3000, 73,5 / 3000
MBG: 75,5 / 3000 
81,4 / 3000 73,5 / 3000 L: 84 / 3200 
R, LS: 86 / 3500
Kompresní poměr 8,3 : 1  MBG: 9,0 : 1 8,5 : 1 8,3:1 L: 8,8:1  R, LS: 9,5:1
Exhalační norma        
Palivo olovnatý benzin okt. č. 90 olovnatý benzin okt. č. 90 olovnatý benzin okt. č. 90 olovnatý benzin okt. č. 90
         
Provozní vlastnosti        
Max. rychlost [km/h] 125  MBG: 130 127 125 L: 128  LS, R: 140
Zrychlení 0-100 km/h [s]        
Spotřeba (dle metodiky EHK) 7,6  MBG: 8 7,9 7,6 L: 8  LS, R: 9
  při 90 km/h (l/100 km)        
  při 120 km/h (l/100 km)        
  ve městě (l/100 km)        
Emise CO2 [g/km]        
Vnější průměr zatáčení[m]        
         
Pohon        
Druh zadních kol zadních kol zadních kol zadních kol
Spojka suchá jednokotoučová s hydraulickým ovládáním
Převodovka mechanická 4 stupňová, s přímým řazením, plně synchronizovaná, stálý převod 4,4
         
Hmotnosti        
Pohotovostní [kg] 775 - 820  de luxe, MBG: 810 775 - 820 805 - 880 805 - 880
Užitečná [kg]        
Celková [kg] 1130 - 1195 1130 - 1195 1180 - 1215 1180 - 1215
Max. zatížení střechy [kg]        
Nebržděný přívěs [kg]        
Bržděný přívěs [kg]        
Svislé zatížení taž. zař. [kg]        
         
Karoserie Celokovová, samonosná, uzavřená, tříprostorová, čtyřdvéřová pětimístná (do 1966 čtyřmístná)
110 R: dvoudvéřová, 2+2 míst, kupé
         
Podvozek        
Přední náprava lichoběžníkové polonápravy s nosnou nápravnicí, odpružení vinutými pružinami a kapalinovými teleskopickými tlumiči
Zadní náprava hnaná s kyvadlovými polonápravami, odpružení vinutými pružinami a kapalinovými teleskopickými tlumiči
Brzdy kapalinové kapalinové kapalinové kapalinové
  brzdy vpředu bubnové bubnové kotoučové kotoučové
  brzdy vzadu bubnové bubnové bubnové bubnové
  parkovací brzda ruční mechanická na zadní kola
Řízení maticové se šroubem a maticí
Kola 4,5 x 14
Pneumatiky 155 / 14 OS 21, OS 25 diagonální, od model. roku 69 radiální OR 1 155 / 14
         
Náplně        
Objem palivové nádrže [l] 32
         

*výkon a točivý moment se do poloviny 70. let 20. století měřil dle norny SAE, tj. na zkušební stolici bez pomocných agregátů (vodní pumpa, alternátor, čerpadlo chlazení..), které byly nahrazeny na motoru nezávislými zdroji, poté se měření provádí dle normy DIN (převzato i do ČSN) včetně pomocných agregátů



Š 1000 MB - 110   Rozměry


 
 
  na začátek stránky  

Poslední úprava: 21. 12. 2010 TOPlist
© Pavel PS 2005 - 2024