Škoda Favorit: fakta
- 1988 zahájení prodeje hatchbacku FAVORIT s motorem 1,3 (46 kW / 63 k) - označení 136, asymetrická maska se znakem výrobce vpravo a otvorem pro vstup vzduchu ke chladiči
- L: béžová barva interiéru, polyesterové plyšové potahy sedadel, lůžkové úprava, dvourychlostní stěrač předního skla s cyklovačem (první série bez cyklovače), stěrač skla zadních dveří, vyhřívané zadní sklo, zpětná zrcátka, seřiditelná zevnitř, sklon předních světlometů seřiditelný z místa řidiče, čtyři hlavové opěrky
-
- 1990 přepracovaný motor 1,3 (43 kW / 58 k) - označení 135, interiér tmavší béžovohnědé barvy, dynamičtější anatomická sedadla potažená vlněnou tkaninou a polyesterem
- LX: navíc proti L: zadní sedadla dělená v poměru 1/3 : 2/3, výplň dveří z kombinace lehčené plastické kůže - vlněná tkanina
- na přání: digitální hodiny do stropního panelu, prodlužovač osvitu interiéru, přední zástěrky, střešní okno, autorádio
- 1991 dílčí úprava vzhledu: plná maska se znakem výrobce uprostřed, od základního hatchbacku odvozeno kombi FORMAN, užitkové verze PICK - UP, PRAKTIK a VAN PLUS
- 1992 začátek modernizace plánované na rok 1993, jejímž cílem bylo zlepšení bezpečnosti, ekologičnosti a taká unifikace s koncernovými vozy VW: brzdová soustava dostala kvalitnější pryžové elementy, brzdové hadice i trubky, nové přední kotouče se zpřesněnou geometrií, bubny zadních kol spojené s náboji kol, rozteč šroubů kol 100 mm, nový brzdový válec i posilovač, výztuhy dveří proti bočnímu nárazu
- 1993 rozsáhlá modernizace: motory se vstřikováním paliva 1,3 (40 kW / 54 k, 50 kW / 68 k) a s karburátorem (50 kW / 68 k) maska se znakem výrobce uprostřed a štěrbinami po jeho obou stranách, zaoblené madla vnějších klik, jiné víčko palivové nádrže, znak výrobce uprostřed zadních dveří, ke zlepšení aerodynamiky přispívá spoiler předního nárazníku a zvýšená hrana zadních, pátých, dveří, jiné poklice kol, interiér černé - antracitové - barvy, tvarové výplně dveří potažené látkou, jiné vložky sedadel, možnost stahování, předních oken zcela do dveří, modernizace palubního sdruženého přístroje a volantu
- LX: látkové potahy sedadel, analogové hodiny v přístrojovém panelu, lůžková úprava, dvourychlostní stěrač předního skla s cyklovačem, stěrač skla zadních dveří, vyhřívané zadní sklo, zpětná zrcátka seřiditelná zevnitř, sklon předních světlometů seřiditelný z místa řidiče, čtyři hlavové opěrky potažená látkou, u Formana zadní sedadla dělená v poměru 1/3 : 2/3
- GLX: navíc proti LX: jiné potahové látky, středový panel přístrojové desky, otáčkoměr, dvourychlostní stěrač předního skla s paměťovým cyklovačem, černé polepy B – sloupku
- na přání: centrální zamykání, otevírání pátých dveří z místa řidiče, kola z lehké slitiny, digitální autorádio s anténou, boční ochranné lišty, ostřikovače světlometů, autoalarm, zapalovač v el. zásuvce, střešní okno, pevný střešní nosič pro Formana, tónovaná skla, přední zástěrky, akumulátor 55 Ah
- 1994 ukončení výroby Favoritu a nahrazení Felicií
- 1995 ukončení výroby Formana a nahrazení modelem Felicia Combi, ukončení výroby Pick – upu
Favorit Technické údaje Rozměry Fakta