Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz

Návštěvní kniha

Připomínky, upozornění na chyby, pochvaly, názory, náměty...

Máte - li nějaký technický dotaz k autům, dychtíte- li po zkušenostech ostatních nebo si chcete jen tak popovídat, napište na spřátelené fórum ŠkodaHome, má obrovskou návštěvnost a chodí na něj samí chytří lidé.



Pavel Jambor    @  , www 2.11.2008 12:11  
Fajn stránky. Jen tak dál.


pepa    @  , www 25.9.2008 12:58  


Mistr vlada    @  , www 20.6.2008 07:14  
Jestli se zajímáte o škodovky 1202 stw, spartaky tak se podívejte na mojí stránku


Martin-Slovensko    @  , www 23.2.2008 23:07  
130RS je naj auto.Vlastnim 110R mohol by mi niekto poslat mailom nejake fotky,obrazky a tech materialy?Vopred velmi pekne dakujem


Tomáš    @  , www 17.11.2007 17:44  
Ahoj scháním kulaté znaky Laurin & Klement na ceně nezáleží...


Pavel PS    @  , www 28.10.2007 19:15  
Tak koukám že Ti nezbyde nic jiného než hledat po netu. Asi před rokem, nebo tak nějak, jsem jednoho na netu viděl, tuším že byl ze Slovenska a cena byla taky zajímavá, bohužel v negativním směru Každopádně děkuju za info a držím palce, ať na něco narazíš a počítám s tím, že se určitě pochlubíš!


Kolec    @  , www 24.10.2007 21:17  
Tak jsem ještě dnes obdržel zpětný email od firmy Metalex sídlící v Praze. Na mé dotazy týkajících se MTX Roadsteru bylo odpovězeno, ale uspokojivé to moc nebylo. Na dotaz o možném zakoupení celého vozu nebo jen samostatné karoserie v MTX bylo odpovězeno, že toto nelze. Na další muj dotaz zda li si mohu tento vůz sam postavit na bázi standartního typu tedy Škoda Favorit mi bylo vlastně odpovězeno jinak než bych očekával ale vlastně odpověď to v určitéíém směru obsahuje, bylo mi tedy řečeno, že firma nemá možnost již licenci těchto vozu provádět, že o tuto možnost přišla před několika lety.
Tudíž z toho plyne to, že jediná možnost je si tento vůz pořídit pouze ze zdojů dostupných tutíž to co bylo vyrobeno to je vše co je možné (197 Ks).


Kolec    @  , www 24.10.2007 09:29  
Pavel PS: Díky za odpověď. Samozřejmně zkusím skontaktovat přímo firmu MTX uvidíme co se dá v této věci podniknout. O výsledek se rád podělím. Zatím za vše díky.
P.S. Ten Kaipan je vynikající :D


Pavel PS    @  , www 23.10.2007 20:28  
Kolec: nemáš za co se omlouvat, přece ty stránky dělám nejen pro sebe, ale i pro Tebe a pro ostatní, které Škodovka nenechává úplně chladnými A jsem moc rád za zpětnou vazbu i konstruktivní kritiku a upozornění na chyby!

Pokud můžu a vím, rád odpovím, ale v přestavbě Favorita na MTX toho moc nevím, myslím si, že to nepůjde udělat dodatečně, ale zkus zkontaktovat výrobce. A trochu perlička - předělání Favorita na sporťák ve stylu Lotuse Seven - Kaipan.


Kolec    @  , www 23.10.2007 13:34  
Pavel PS: Není zač. Jen chci dodat, nebyla to výtka jenom jsem si tohoto mylného údaje všimnul a nebyl jsem si jist tou či onou infomací týkající se delky. Jinak děkuji za rychlou odpověď. Máš to tady výborně spracované a setřízené, opravdu skvělá práce, jen tak dále. Ale měl bych ještě jeden dotaz týkající se MTX Roadsteru. Vím, že se jedná o jinou bázi Favorita, respektive jeho přestavbu. Tudíž kdybych chtěl vzít standartního Favorita a chtěl ho přestavět na MTX Roadster mělo by to snad jít. Ale otázka zní jinak: Nemáš jakýkoliv kontakt nebo webový odkaz který odkazuje na web zabývající se problematikou MTX či rovnou přestavbou nebo rekonstrukcí originálních MTX ??? A další otázka zdali se tato přestavba uskuteční a auto bude pojízdné a po všech stránkách funkční, dá se automobil přihlásit k užívání a zhomologovat jej. Vše zapsat? Nebo mi prosímtě poraď jiný způsob jak nato aby se auto dalo legálně přihlásit a mohlo podstupovat technickou kontrolu. Předem děkuji za odpověď. A omlouvám se ti jestli tě tímto tématem stále zatěžuji. S pozdravem Kolec


Pavel PS    @  , www 23.10.2007 09:21  
Kolec: MTX Roadster je postavený na bázi Favorita, takže má i totožnou délku, tj. 3815 mm. Takže pravdou je údaj na mých starších stránkách (formanPS.wz.cz). Bylo jich vyrobeno něco kolem 200 kusů. Omlouvám se za dezinformaci, chybu napravím, až budu doma. Děkuji za upozornění!


Kolec    @  , www 22.10.2007 18:41  
Dobry den přeji. Měl bych jeden takový stručný dotaz týkající je MTX Roadsteru. Ve vašem članku v sekci Modely-Favorit-Rozměry jsem se dočetl informaci týkající se délky vozu MTX a tudíž, že délka je 3185 mm a u Favoritu je délka 3815 mm. Ale na jiném webu jsem se dočetl ( http://formanps.wz.cz/roadster.htm ), že délka vozu Roadster MTX a Favorit je shodná tedy 3815 mm. Chci se tedy zaptat kdo má pravdu a jaká je pravdivá hodnota? Děkuji za odpověď. S pozdravem Kolec


Pavel PS    @  , www 18.10.2007 18:02  
Jindro, já to myslel asi trochu jinak a blbě se vyjádřil, chtěl jsem napsat něco ve smyslu, že reklamu je třeba brát s nadhledem, že slogany se dají vysvětlit mnoha způsoby, vycházejí z filozofie firmy, jejich úkol je ale hlavně zapamatovatelnost a identifikace výrobce / značky.
Hledal jsem ještě na netu a našel rozhovor s Radkou Čihulkovou, manažerkou marketingové komunikace Škoda Auto uveřejněný na ŠkodaREVUE, tak si dovolím kousek odcitovat:

Slogan Škoda – Simply clever je používán na většině trzích, kde je Škoda zastoupena. V drtivé většině případů v angličtině s výjimkou zemí, kde toto neumožňuje zákon (např. Francie). Dobrý slogan značky v sobě vždy zahrnuje širší rozměr, něco hlubšího, co odráží strategické směřování značky jako takové. To samozřejmě nelze redukovat do dvou, tří slov či jedné věty. Esence většiny etablovaných a srozumitelných sloganů značek se obsahově vyvíjí v čase a kontextu s televizní a tištěnou reklamou a dalšími formami komunikace, které určitým způsobem působí na zákazníky. Pouze integrovaná komunikace, která působí na spotřebitele jako konzistentní celek, dokáže zajistit správné vnímání sloganu, naplnit jej obsahem, dát mu význam a spojit jej s hodnotami a postoji zákazníků. Samozřejmostí je přítomnost komunikovaných hodnot v samotných produktech značky. Slogan Škoda – Simply clever byl překvapivě rychle a dobře etablován na světových trzích – např. v České republice, kde původně panovaly obavy z nasazení sloganu v angličtině, byla jeho znalost a penetrace po zhruba roce užívání na 60 %. Zákazníci sloganu rozumí – nejen technická řešení našich produktů, jež se snaží vycházet vstříc zákazníkům a jejich potřebám, či poprodejní servis, ale i rozhodnutí zákazníků koupit si vůz Škoda na základě mnoha důvodů a naši zákazníci samotní – to vše je „clever“. Anglické slovo „clever“ bylo již dříve srozumitelné v mnoha státech Evropy, dnes nachází své místo i v Čechách a začíná se používat nejen ve sloganu naší značky Škoda – Simply clever.


Jindra     @  , www 18.10.2007 15:56  
Pavle díky za čas, nicméně jsi mě trochu zklamal, protože vysvětlit, že simply clever nebrat moc vážně je pro mě rána!.


Pavel PS    @  , www 16.10.2007 13:39  
jindra: Simply Clever (= jednoduše chytrá) je reklamní slogan firmy a otázka je, jak moc je brát vážně, v jakém úhlu na něj nahlížet. Myslíš si, že Renault je opravdu tvůrce automobilů? A Today Tomorrow Toyota nám chce říct co? …
Myslím, že největší výhodou škodovek už není cena, která je plus mínus na stejné úrovni jako konkurence, ale jejich využitelnost. Vnitřním prostorem patří všechny na vrchol třídy (ok: mimo prostoru na zadních sedadlech Octavie Tour). A kvalitou mi taky koncernová auta přijdou nadprůměrná, neříkám, že jsou nejlepší, to ne, ale třeba interiér mi subjektivně přijde kvalitní, pohodlný (třeba u Fiatu nemám pocit kvalitních plastů, čalounění, a seděl jsi třeba v Loganovi??). Jízdní vlastnosti se teda řadí k těm lepším (Octavia II), nějak jsem nepřišel na chuť houpavým (Laguna) a přeposilovaným (Xsara) francouzům. Škodovky se drží osvědčených konstrukcí, příliš neexperimentují (je na každém, zda mu to vyhovuje, nebo ne), ale myslím si, že mají svoji technickou i kvalitativní úroveň, možná proto jsou jednoduché a s některými vtipnými drobnosti a velkou užitnou hodnotou i chytré. Například nová Fabia je při stejných vnějších rozměrech (je to auto do města, tak proč by pořád rostla), o hodně prostornější, než předchozí generace.
Srovnávací tabulku s konkurencí na škodaPS nenajdeš a ani nemám v úmyslu ji dělat, popravdě jsem měl teď hodně hektické období a musím dohánět resty (např. pořád nemám článek o nové Fabii) a nepřijde mi, že by právě srovnávací tabulka měla nějakou vypovídací hodnotu o kvalitě auta, byly by to jenom čísla a auto je i hodně subjektivní záležitost.







škodaPS: "Od Laurin & Klement ke Škoda Auto"

Přidat k oblíbeným

Vyhledávání


powered by google.com  

obrazek

Volitený vzhled

Zvolte si barevnou variantu, podle vašeho vkusu
výchozí
bílý
1. generace
800 x 600
no styl (!)


Spřátelené weby


Nová pravidla - již od 1. 7. 2006

TOPlist


Nejlepší barva na třmeny pro RS?

zelená
(274)
červená
(61)
žlutá
(34)
modrá
(40)
nelakovat
(21)
hlasovalo 430 lidí
hlasujte kliknutím na příslušný graf
další ankety

http://tau-servis.czreklama

Copyright

Veškerý obsah stránek skodaPS.wz.cz je chráněn zákonem o autorských právech (č. 121/2000 Sb.), jehož porušením se vystavujete riziku trestního stíhání. S žádostí o případnou spolupráci se obracejte na mail autora. Tyto stránky nejsou nijak podporovány ani provázány se společností Škoda Auto a. s. více »


Jak se orientovat?

K navigaci slouží rozrolovávací menu v hlavičce stránky. Pro jeho správnou funkci musí být v MS Internet Exporeru (kvůli jeho nedokanalosti) zapnuta podpora JavaScriptů.


obrazek

Moje ikonky

moje ikonka, 24,4 kB

moje ikonka, 13 kB


 
 
  na začátek stránky  

Poslední úprava: 21. 12. 2010 TOPlist
© Pavel PS 2005 - 2024