Motor | 1.9 TDI PD / 77 kW (A) | 2,0 TDI PD {DPF} / 103 kW (A) | 2,0 TDI PD / 125 kW RS | |
charakteristika | vznětový přeplňovaný, OHC, s nastav. geometrií lopatek turbodmychadla, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, uložený vpředu napříč, na přání filtr pev. částic DPF |
vznětový přeplňovaný, 2x OHC, s nastav. geometrií lopatek turbodmychadla, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, uložený vpředu napříč, na přání filtr pev. částic DPF |
vznětový přeplňovaný, 2x OHC, s nastav. geometrií lopatek turbodmychadla, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, uložený vpředu napříč, filtr pevných částic DPF |
|
počet válců | 4 | 4 | 4 | |
zdvihový objem [cm3] | 1896 | 1968 | 1968 | |
Vrtání × zdvih [mm] | 79,5 x 95,5 | 81,0 x 95,5 | 81,0 x 95,5 | |
Max. výkon [kW/min-1] | 77 / 4000 | 103 / 4000 | 125 / 4200 | |
Max. točivý moment [Nm/min-1] | 250 / 1900 | 320 / 1750 - 2500 | 350 / 1800 | |
Kompresní poměr | 19 : 1 | 18,5 : 1 | 18,5 : 1 | |
Exhalační norma | EU 3 (EU 4) | EU 4 | EU 4 | |
Palivo | motorová nafta | motorová nafta | motorová nafta | |
Provozní vlastnosti L I F T B A C K |
||||
Max. rychlost [km/h] | 192 (189) | 208 (209) | 225 | |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 11,8 (12,2) | 9,6 (9,6) | 8,5 | |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 6,4 (7,7) | 6,9 (7,9) | 8,5 | |
mimo město (l/100 km) | 4,2 (4,7) | 4,7 (4,9) | 7,7 | |
kombinovaná (l/100 km) | 5,5 (5,8) | 5,5 (6,0) | 5,7 | |
Emise CO2 [g/km] | 137 (157) | 149 (162) | 154 | |
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,2 | 10,2 | 10,2 | |
Provozní vlastnosti C O M B I |
||||
Max. rychlost [km/h] | 191 (189) [181] | 207 (208) {197} | 224 | |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 11,9 (12,3) [12,9] | 9,7 (9,7) {10,2} | 8,6 | |
Spotřeba (dle normy 99/100) | ||||
město (l/100 km) | 6,5 (7,7) [7,7] | 6,9 (7,9) {8,0} | 7,8 | |
mimo město (l/100 km) | 4,4 (4,7) [4,9] | 4,7 (4,9) {5,4} | 4,6 | |
kombinovaná (l/100 km) | 5,2 (5,8) [5,9] | 5,5 (6,0) {6,4} | 5,8 | |
Emise CO2 [g/km] | 140 (157) [159] | 149 (162) {173} | 157 | |
Vnější průměr zatáčení[m] | 10,2 | 10,2 | 10,2 | |
Pohon | ||||
Druh | pohon předních kol [4x4] | pohon předních kol {4x4} | pohon předních kol | |
Spojka | hydraulicky ovládaná, jednokotoučová (2 souosé vícelamalové spojky elektrohydraulicky ovládané) [Haldex - spojka mezi přední a zadní nápravou] |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová (2 souosé vícelamalové spojky elektrohydraulicky ovládané) {Haldex - spojka mezi přední a zadnínápravou} |
hydraulicky ovládaná, jednokotoučová |
|
Převodovka | mechanická 5 stupňová (automat. 6 stupňová DSG s možností manuálního řazení Tiptronic) [mechanická 6 stupňová, plně synchronizovaná] |
mechanická 6 stupňová, plně synchronizovaná (automat. 6 stupňová DSG s možností manuálního řazení Tiptronic) {mechanická 6 stupňová, plně synchronizovaná} |
mechanická 6 stupňová, plně synchronizovaná |
|
Hmotnosti L I F T B A C K |
||||
Pohotovostní [kg] | 1310 (1350) | 1335 (1370) | 1430 - 1500 | |
Užitečná [kg] | 660 | 660 | 540 - 470 | |
Celková [kg] | 1970 (2010) | 1995 (2030) | 1970 | |
Max. zatížení střechy [kg] | 75 | 75 | 75 | |
Nebržděný přívěs [kg] | 650 | 650 | 650 | |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 1400 | 1400 | 1400 | |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 75 | 75 | 75 | |
Hmotnosti C O M B I |
||||
Pohotovostní [kg] | 1325 (1365) [1460] | 1350 (1385) {1530} | 1445 - 1515 | |
Užitečná [kg] | 660 | 660 | 540 - 470 | |
Celková [kg] | 1985 (2025) [2120] | 2010 (2045) {2190} | 1985 | |
Max. zatížení střechy [kg] | 75 | 75 | 75 | |
Nebržděný přívěs [kg] | 650 | 650 | 650 | |
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 1400 [1600] | 1400 {1600} | 1400 | |
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | 75 | 75 | 75 | |
Karoserie | ||||
L I F T B A C K | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, liftback, plně pozinkovaná | |||
C O M B I | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, combi, plně pozinkovaná | |||
součinitel odporu vzduchu cw | 0,30 [0,32] {0,34} | 0,30 combi: 0,31 | ||
Podvozek | ||||
Přední náprava | typu MC Pherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem | |||
Zadní náprava | víceprvkové zavěšení s podélnými a příčnými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem | |||
Brzdy | kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem Dual Rate | |||
brzdy vpředu | kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími třmeny | |||
brzdy vzadu | kotoučové | |||
parkovací brzda | ruční mechanická na zadní kola | |||
Řízení | hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačem | |||
Kola | 6,0J x 15" [6,5J x 15"] {7,0J x 17"} | 7,0J x 17" | ||
Pneumatiky | 195 / 65 R15 [205 / 60 R15] {225 / 50 R17} | 225 / 45 R17 | ||
Náplně | ||||
Objem palivové nádrže [l] | 55 [{60}] | |||
* při použití benzínu s nižším okt. číslem může dojít k mírnému snížení výkonu
spotřeba paliva platí pro vozy se základní výbavou, stejně tak údaje o hmotnostech se mohou lišit v závislosti na výbavě vozu
** při pohotovostní hmotnosti
( ) údaje pro automatickou převodovku
[ ] údaje pro 4 x 4
{} údaje pro Scout
# údaje pro vůz s paketem pro špatná cesty