Motor | Š 781.135 B | Š 781.136 B | ||
charakteristika | zážehový, vodou chlazený řadový čtyřválec, OHV 8 ventilů, uložený vpředu napříč, celohliníkový | |||
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním
Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor (od 1993) |
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním
Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor (od března 1993) |
|||
počet válců | 4 | 4 | ||
zdvihový objem [cm3] | 1289 | 1289 | ||
Vrtání × zdvih [mm] | 75,5 x 72,0 | 75,5 x 72,0 | ||
Max. výkon [kW/min-1] | 40 / 5000 | 50 / 5000 | ||
Max. točivý moment [Nm/min-1] | 94 / 3250 | 100 / 3750 | ||
Kompresní poměr | 8,8 : 1 | 9,7 : 1 | ||
Exhalační norma | ||||
Palivo | bezolovnatý benzin okt. č. 91 | bezolovnatý benzin okt. č. 95 | ||
Provozní vlastnosti F A V O R I T |
||||
Max. rychlost [km/h] | 137 | 150 | ||
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 17 | 14 | ||
Spotřeba (dle metodiky EHK) | ||||
při 90 km/h | 5,4 | 5,4 | ||
při 120 km/h | 7,2 | 7,4 | ||
ve městě | 7,5 | 7,9 | ||
Emise CO2 [g/km] | ||||
Vnější průměr zatáčení[m] | 11,3 | 11,3 | ||
Provozní vlastnosti F O R M A N |
||||
Max. rychlost [km/h] | 135 | 140 | ||
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 17 | 16 | ||
Spotřeba (dle metodiky EHK) | ||||
při 90 km/h | 6,0 | 5,5 | ||
při 120 km/h | 8,2 | 7,4 | ||
ve městě | 8,3 | 8,8 | ||
Emise CO2 [g/km] | ||||
Vnější průměr zatáčení[m] | 11,3 | 11,3 | ||
Provozní vlastnosti M T X C A B R I O |
||||
Max. rychlost [km/h] | - | 150 | ||
Zrychlení 0-100 km/h [s] | - | 13 | ||
Spotřeba (dle metodiky EHK) | - | |||
při 90 km/h | - | 5,5 | ||
při 120 km/h | - | 7,3 | ||
ve městě | - | 7,9 | ||
Emise CO2 [g/km] | ||||
Vnější průměr zatáčení[m] | - | 11,3 | ||
Pohon | ||||
Druh | pohon předních kol | pohon předních kol | ||
Spojka | suchá jednokotoučová, mechanicky ovládaná | suchá jednokotoučová, mechanicky ovládaná | ||
Převodovka | mechanická 5 stupňová s přímým řazením, plně synchronizovaná |
mechanická 5 stupňová s přímým řazením, plně synchronizovaná |
||
Hmotnosti F A V O R I T |
||||
Pohotovostní [kg] | 875 - 895 | 875 | ||
Užitečná [kg] | 450 - 430 | 450 | ||
Celková [kg] | ||||
Max. zatížení střechy [kg] | 50 | 50 | ||
Nebržděný přívěs [kg] | 400 | 400 | ||
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 750 | 750 | ||
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | ||||
Hmotnosti F O R M A N |
||||
Pohotovostní [kg] | 920 - 930 | 920 | ||
Užitečná [kg] | 450 - 440 | 450 | ||
Celková [kg] | ||||
Max. zatížení střechy [kg] | 50 | 50 | ||
Nebržděný přívěs [kg] | 400 | 400 | ||
Bržděný přívěs (12% stoupání) [kg] | 750 | 750 | ||
Svislé zatížení taž. zař. [kg] | ||||
Hmotnosti M T X C A B R I O |
||||
Pohotovostní [kg] | - | 920 | ||
Užitečná [kg] | - | 300 | ||
Karoserie | ||||
F A V O R I T | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, hatchback | |||
F O R M A N | samonosná, ocelová, pětidvéřová, pětimístná, dvouprostorová, combi | |||
P I C K U P | samonosná, pětidvéřová, dvoumístná, účelová s oddělenou odkrytou (zakrytou) ložnou plochou | |||
V A N P L U S , PRAKTIK | samonosná, pětidvéřová, dvoumístná, dvouprostorová, VAN PLUS zvýšená, účelová s oddělenou ložnou plochou | |||
součinitel odporu vzduchu cw | ||||
Podvozek | ||||
Přední náprava | typu MC Pherson se spodními trojúhelníkovými rameny a tlumičovými vzpěrami | |||
Zadní náprava | kliková s vlečnými rameny spojenými torzně poddajnou příčkou (působí jako stabilizátor) | |||
Brzdy | kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem | |||
brzdy vpředu | kotoučové s jednopístovými plovoucími třmeny | |||
brzdy vzadu | bubnové se samočinným seřizováním vůle | |||
parkovací brzda | ruční mechanická na zadní kola | |||
Řízení | hřebenové přímočinné | |||
Kola | 13 x 4,5 BH (FORMAN a užitkové verze s větší únosností) | |||
Pneumatiky | 165 / 70 R13 | |||
Náplně | ||||
Objem palivové nádrže [l] | 47 s el. vstřikováním 42 (z toho 5l rezerva) | |||
* při použití benzínu s nižším okt. číslem může dojít k mírnému snížení výkonu
spotřeba paliva platí pro vozy se základní výbavou, stejně tak údaje o hmotnostech se mohou lišit v závislosti na výbavě vozu
** nezatížený
( ) údaje pro stálý převod 3,895 ( sériově 136, na přání pozdější 135, jinak 4,116)